Használati feltételek

Az üzemeltetés feltételei a fogyasztóvédelmi törvénynek és az e-kereskedelemre vonatkozó nemzetközi szabályzatoknak megfelelően, illetve a Szlovén Kereskedelmi és Iparkamara ajánlása alapján kerültek elkészítésre.

1. MEGRENDELÉS
A vásárlás folyamata a webáruházban:

Termékek kiválasztása. A rendelés véglegesítése előtt a kívánt termékeket a webáruházban kell kiválasztani. Ezt a "Kosárhoz ad" gombbal teheti meg a termékek megnézésekor.
Kosár megerősítése / rendelés véglegesítése. Miután kosárba helyezte a kívánt termékeket. a következő oldalon felülvizsgálhatja rendelését, megváltoztathatja a rendelt termékek mennyiségét, vagy hozzáadhat új termékeket a rendeléshez. Az akciós ajánlatok is itt vehetők igénybe.
Bejelentkezés. Ennél a lépésnél Ön bejelentkezik és megadja személyes adatait. A vásárlást végezheti vendégként (gyorsabb, az adatai itt nem kerülnek mentésre) vagy regisztrált felhasználóként.
Cím. Itt megadhatja a kívánt kézbesítési címet. Ez a cím nem kell, hogy megegyezzen lakcímével.
Kézbesítés. Itt kiválaszthatja a kívánt kézbesítési módot. Ezen a ponton szintén hozzáadhat újabb termékeket rendeléséhez.
Fizetés. Ezen a ponton történik a rendelés végleges lezárása és megerősítése. Itt még egyszer megerősíti a rendelés tartalmát és elfogadja az üzleti feltételeinket a vásárlás véglegesítéséhez.


A megrendelés elküldésekor visszaigazolást küldünk az e-mail-címére. A visszaigazolásban minden, a törvényben előírt, a megrendeléshez kapcsolódó adaton kívül tartós adathordozón meg fogja találni az általános üzleti feltételeket, amely a vevő és az eladó közötti megállapodást képviseli. Ha szeretné lemondani vagy megváltoztatni a rendelést, igényéről e-mailben kell értesíteni az üzletvezetőt a termék feladása előtt. Amennyiben a vevő a megállapodott időn belül nem mondja le a megrendelését, az annyit jelent, hogy a vevő és az eladó közötti megállapodás a termékek megvásárlásáról visszavonhatatlanul megtörtént. A vevőnek a fenti határidő letelte után a jelen általános üzleti feltételek 4. és 5. pontja szerint van lehetősége az áru visszaküldésére. A vevő és az eladó közötti adásvételi szerződés abban a pillanatban kerül megkötésre, amikor az eladó megküldi a vevőnek a „Visszaigazolás a megrendelésről és az áru elküldéséről” tárgyú e-mailt. Ettől az időponttól kezdve minden ár és egyéb feltétel fixált és érvényes az eladó és a vevő részére egyaránt. Vevőnek az számít, akinek az adatai a megrendelés leadásánál szerepelnek. A vevő adatainak megváltoztatására a későbbiekben nincs mód. A vevő és az eladó közötti adásvételi szerződés (azaz a „Visszaigazolás a megrendelésről és az áru elküldéséről” tárgyú e-mail) elektronikus formában megtalálható az eladó szerverén.

2. ÁRAK
A honlapon szereplő árak véglegesek és tartalmazzák a járulékokat és adókat. A megrendelésnél a termékek áfás ára szerepel. A normál ár, az ár és esetenként az áthúzott ár a kirendeltségünkön érvényes az online felületen történő vásárlás és a személyes adatok megadása nélkül. Az akciós vagy bevezető ár, amely általában alacsonyabb a normál árnál, a honlapon, e-mailben vagy telefonon történő megrendeléskor érvényes. Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy nem tudjuk időben frissíteni és pontosítani az adatokat, és az árak tévesek. Az árengedmények, promóciós kódok stb. értéke alapesetben nem adódik össze. A konkrét termékre adott árengedmény és a promóciós kód értéke összeadódik. A kedvezményes ajánlatok, a kiárusítások, az akciók a készlet erejéig, illetve a feltüntetett határidőig érvényesek. A szállítási, illetve postaköltség termékenként eltér és a normál áron felül fizetendő. Az árak a megrendelés leadásakor érvényesek, és nincs előre meghatározott érvényességi határidejük. A vevő és az eladó közötti adásvételi szerződés abban a pillanatban kerül megkötésre, amikor az eladó visszaigazolja a megrendelést. Ettől az időponttól kezdve minden ár és egyéb feltétel fixált és érvényes az eladó és a vevő részére egyaránt. Az eladó fenntartja magának az árváltoztatás jogát. Amennyiben erre sor kerül, a vevő szóbeli vagy írásban megküldött értesítést kap, és felkínálják neki a vásárlástól való elállás lehetőségét. Egy vagy több fizetési mód közül választhat (a terméktől függően):

készpénzzel, az áru átvételekor, a futárszolgálatnak Packeta International s.r.o.

PayPallal, ha a honlapon ez megjelenik fizetési lehetőségként

közvetítővel bankkártyás vagy hitelkártyás fizetés esetén, ha a honlapon ez megjelenik fizetési lehetőségként

Az eladó tartós adathordozón küldi meg a számlát. A termékek leírásakor nem zárhatók ki a hibák. Fenntartjuk a jogot az árak előzetes bejelentés nélküli megváltoztatására.

3. AZ ÁRU ÁTVÉTELE
A honlapon megrendelt árut a lehető legrövidebb időn belül elküldjük. A kézbesítést a/az Packeta International s.r.o., vállalat végzi, általában már másnap, de legkésőbb a feladástól számított 3 napon belül. A kézbesítő cég munkatársa a csomaggal valószínűleg a délutáni órákban fogja Önt keresni, ha nem találja otthon, akkor a küldeményt a legközelebbi postán vagy a futárszolgálat már szerződéses partnerénél veheti át. Az egyszeri kézbesítés díja 1390,00Ft. Fenntartjuk a jogot a kézbesítést végző partnercég megváltoztatására.

4. A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA ÉS AZ ÁRU VISSZAKÜLDÉSE
Amennyiben a vevő szeretne elállni a vásárlástól, erről nem több, mint 14 nappal a termék átvételét követően köteles értesíteni az eladót. A vásárlónak a kitöltött nyomtatványt az eladó e-mail címére kell elküldenie. Az előbbiekben leírtak kizárólag természetes személyekre vonatkoznak, akik nem haszonszerzési célból vásárolták meg a terméket. A vevő köteles vállalni a költségeket, amelyek a megvásárolt termék visszaküldésekor keletkeznek. Az áru nem lehet láthatóan használt, a mennyisége változatlan kell, hogy legyen. Olyan termékek, melyeknek kinyitás után csökken a tartósságuk, lezártnak kell lenniük. A termékeknek sértetlennek kell lenniük, lehetőség szerint az eredeti csomagolásukban. A vásárlónak joga van megnézni és kipróbálni a terméket, annak minőségének ellenőrzésére. Mellékelni kell az eredeti vagy fénymásolt számlát, amelyet a vevő a kézbesített áruval együtt kapott meg. A vevő nem köteles átvenni az utánvéttel érkező küldeményeket, vagy azokat, amelyek nem felelnek meg az eladó általános üzleti feltételeinek. A termék árát a vásárlás lemondása esetén azonnal visszaküldjük, és a vásárló a lemondást követő 14 napon belül visszakapja azt a vásárláskor használt bankszámlára. A vevő köteles vállalni a költségeket, amelyek a megvásárolt tárgy visszaküldésekor keletkeznek. A vásárló elállhat a vásárlástól akkor is, ha a szerződést megkötötték, de még a számla kiállítása előtt, azaz a 14 napos felmondási idő alatt.
Ha a visszaküldött termék sérült, vagy használtabb, mint amennyire a kipróbálása indokolttá tenné, úgy a társaságnak joga van ennek a megtérítésére.

5. ÖNKÉNTES GARANCIA
A megvásárolt áru visszaküldhető, és más árura cserélhető. Az áruk értéke közötti esetleges árkülönbözetet ki kell fizetni. A másik áru küldésének költségét a vevő vállalja. A megvásárolt árut a vevő csak akkor cserélheti másikra, ha az sértetlen, eredeti csomagolásban van, és nem lett használva. A termék cseréjére az áru átvételétől számított 14 napon belül van lehetőség. Reklamációra az áru átvételétől számított 14 napon belül van lehetőség, illetve később is, amennyiben az kifejezetten szerepel a termék reklámjában vagy a termék garancialevelében. Az árut ilyenkor ajánlott postai küldeményként kell visszaküldeni az eladó címére. Az eladó címe a 12. pontban található. Az eladó nem vállalja a visszaküldés költségeit. Az áru visszaküldésekor kötelező feltüntetni a vevő bankszámlaszámát, ahova az eladó visszafizeti a vételárat.

6. A SZEMÉLYES ADATOK BIZTONSÁGA
Az eladó kötelezi magát a felhasználó minden személyes adatának tartós védelmére „A személyes adatok védelméről szóló törvény” szerint. Az eladó a személyes adatokat kizárólag a megrendelés teljesítése (tájékoztató anyagok, ajánlatok, számlák küldése) és a szükséges kommunikáció lebonyolítása céljából használja. A vevők adatai semmiképpen nem kerülnek illetéktelenek kezébe. A személyes adatok védelméért maga a felhasználó is felel, mégpedig úgy, hogy gondoskodik felhasználói nevének és jelszavának biztonságáról. Az eladó honlapján és boltjaiban technikai és szervezési intézkedések védik az Önök személyes adatait az elvesztéstől, a megsemmisüléstől, az illetéktelen hozzáféréstől, a megváltoztatástól és a továbbküldéstől, noha a rendszeres ellenőrzés ellenére sem lehet minden veszélytől megóvni az Önök adatait. Új információk esetén hírlevelet küldünk az Ön e-mail-címére. Amennyiben ezzel nem ért egyet, értesítsen bennünket. A vevőnek jogában áll ingyenesen megkapni az adataival kapcsolatos minden információt, és amennyiben szükséges, kérheti ezen adatok zárolását és törlését is. Amennyiben kérdési lennének a személyes adatai törlésével, feldolgozásával vagy felhasználásával kapcsolatban, forduljon e-mailben az eladóhoz.

7. A VÁSÁRLÁS ELŐZMÉNYEI
Az eladó köteles a vevő kérésére megküldeni a korábbi vásárlások adatait. A vevő az erre irányuló kérését e-mailben küldi meg az eladónak, amikor megadja a vevő adatait is, hogy az eladó beazonosíthassa a vevőt, és előkereshesse a vevő korábbi vásárlásának adatait. Az eladónak jogában áll a korábbi vásárlások adatainak megküldése előtt meggyőződni a vevő személyazonosságáról. Az eladó köteles legkésőbb a vevő kérésének kézhezvételtől számított nyolc napon belül megküldeni a vevőnek a kért adatokat.

8. A VEVŐVEL VALÓ KAPCSOLATTARTÁS
Az eladó a vevővel csak akkor lép kapcsolatba távkommunikációs eszközökkel, ha a felhasználó azt kifejezetten nem ellenzi. A reklámjellegű e-mailek a következőket fogják tartalmazni:

világos és egyértelmű jelzés arról, hogy reklámüzenetről van szó

a küldő egyértelmű megnevezése

a különböző akciók, promóciók és egyéb kereskedelmi technikák a nevükön lesznek nevezve. Ugyanígy világosan jelezve lesznek a részvételi feltételek

érthetően fel lesz tüntetve a reklámüzenetek lemondásának módja

az eladó kifejezetten tiszteletben tartja a felhasználó azon kérését, hogy nem szeretne reklámüzeneteket kapni. Megrendeléskor kifejezetten engedélyezte, hogy az eladó reklám- és egyéb üzeneteket küldhet Önnek. Amennyiben ezt mégsem szeretné, le kell jelentkeznie a hírlevélről, amit az eladó e-mail-címére küldött üzenetben is megtehet.

9. A GYEREKEK VÉDELME
A reklámüzenetek (a gyerekek korának figyelembe vételével) világosan felismerhetőek lesznek, és megkülönböztetjük őket a játékoktól és versenyektől. A gyerekeknek szóló minden kommunikáció a korukhoz igazodó lesz, nem használja ki a gyerekek bizalmát, tapasztalathiányát vagy lojalitását. Az eladó nem fogadhat el megrendelést olyan személytől, akiről tudja vagy sejti, hogy gyermekkorú, hacsak nincs a birtokában a gyermek szüleinek vagy gyámjainak kifejezett engedélye. Az eladó a gyermek szüleinek vagy gyámjainak kifejezett engedélye nélkül nem fogadhat el a gyerekekre vonatkozó semmiféle személyes adatot. Ugyanígy az eladó nem adhat ki a gyerekektől kapott adatot, kivételt csak a szülők, illetve gyámok képeznek. Az eladó nem kínálhat szabad hozzáférést azon termékekhez vagy szolgáltatásokhoz, melyek károsak a gyermekek számára.

10. MENTESÜLÉS A FELELŐSSÉG ALÓL
Az eladó a legjobb tudása szerint igyekszik a honlapján szereplő adatokat frissíteni és pontosan feltölteni. Ennek ellenére előfordulhat, hogy a termékek tulajdonsága, a beszerzés ideje vagy az árak olyan gyorsan változnak, hogy az eladónak nem sikerül kijavítania a már érvénytelen adatokat a honlapján. Ilyen esetekben az eladó értesíti a vevőt a változásokról, és a vevő választhat, hogy eláll a vásárlástól vagy lecseréli a megrendelt terméket.

Elektromos és elektronikus berendezések hulladékai (EEBH)
Új elektromos és elektronikus berendezés (EEB) vásárlásakor az elektromos és elektronikus berendezések hulladékait (EEBH) elhelyezheti bármely telephelyünkön. Az EEBH-t használati módjára és elektromos és elektronikus jellegére való tekintettel kell elhelyezni. A leadott hulladékok számának ezen kívül meg kell egyeznie a vásárolt EEB-k számával.

11. VALÓS HIBÁK
A vásárló érvényesítheti a meghibásodással kapcsolatos jogait a vásárlástól számított két éven belül, amennyiben a meghibásodástól számított két hónapon belül jelzi felénk a problémát. A hibariportban a vásárló köteles részletesen leírni a felmerült hibát, innentől kezdve az eladónak kötelessége megvizsgálni a terméket. A vásárlónak a hibát e-mailben kell jelezni az eladó felé, az eladónak pedig átviteli elismervényt kell kiállítania. Az eladónak a hibabejelentésre 8 napon belül válaszolni köteles. A vásárló meghibásodás esetén kérheti a hiba helyreállítását, a termék kicserélését egy új, hiba nélküli példányra vagy a fizetett összeg visszatérítését.

12. PANASZOK ÉS VITÁK RENDEZÉSE
Az eladó tiszteletben tartja az érvényben levő fogyasztóvédelmi törvényeket. Az eladó a legjobb tudása szerint igyekszik teljesíteni a hatékony panaszkezelő rendszer fenntartására vonatkozó kötelezettségét és kinevezni egy személyt, akivel a vevő – probléma esetén – e-mailben kapcsolatba léphet. A panaszokat a vevő e-mailben küldje el az eladó címére. Az eladó címe a 13. pontban található. Az eladó nyolc munkanapon belül visszaigazolja a panasz kézhezvételét, válaszában közli a vevővel, hogy mennyi ideig tart az ügyintézés, és az eljárásról mindvégig tájékoztatja a vevőt. Az eladó tudatában van annak, hogy egy fogyasztói per során, ha eljut a bírói szakaszba, a kereset gazdasági értéke és a per befejezéséig keletkező költségek között igen nagy a különbség. Ez a fő oka annak, hogy érdekében áll: a fogyasztó ne kezdeményezzen pert a bíróságon. Ezért az eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket megállapodással rendezze. Ellenkező esetben a címzett lakóhelye szerinti bíróság az illetékes. Cégünk nem ismeri el az adatbiztosi tevékenységet. Vita esetén a peren kívüli megállapodásra irányuló kérelmét a következő hivatkozáson keresztül nyújthatja be: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Ezt a szolgáltatást csak akkor veheti igénybe, ha az Ön lakóhelye és a kereskedő székhelye is az EU területén van.

13. ELADÓ
A kereskedés igazgatója és egyben az eladó a következő vállalat:

PROVIDIO d.o.o.

Kajakaška cesta 40B

1211 Ljubljana, Slovenia

Email: info@lerverger.hu

Cégjegyzékszám: 8295298000

Adószám: SI56533438

A szolgáltató társaság az ÁFA köteles.

Cégbíróság: 2018/39903 - 09.10.2018

TRR/IBAN: SI56 0230 5026 2873 844

SWIFT/BIC: LJBASI2X, Nlb d.d.